Kwantitatief marktonderzoek definities

Zoek op

kwantitatief marktonderzoek

kwantitatief marktonderzoek logo #10174Het belangrijkste kenmerk van kwantitatief marktonderzoek is dat er altijd sprake is van een grote steekproef. De resultaten van goed uitgevoerd kwantitatief marktonderzoek zijn daarom representatief, nauwkeurig en betrouwbaar. Dergelijk onderzoek geeft objectieve gegevens over gedrag, meningen en motivaties. De resultaten worden vaak gerapporteerd...
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/10174

kwantitatief marktonderzoek

kwantitatief marktonderzoek logo #10174Het belangrijkste kenmerk van kwantitatief marktonderzoek is dat er altijd sprake is van een grote steekproef. De resultaten van goed uitgevoerd kwantitatief marktonderzoek zijn daarom representatief, nauwkeurig en betrouwbaar. Dergelijk onderzoek geeft objectieve gegevens over gedrag, meningen en motivaties. De resultaten worden vaak gerapporteerd...
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/10174

kwantitatief marktonderzoek

kwantitatief marktonderzoek logo #11557Marktonderzoek, uitgevoerd bij een dusdanig groot aantal respondenten dat statistisch betrouwbare informatie beschikbaar komt, die gebruikt kan worden om algemeen consumentengedrag te voorspellen. De informatie heeft betrekking op ondermeer gebruikerswensen op uiteenlopend niveau, tevredenheid met reeds bestaande producten, voorkeuren voor bepaalde...
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/11557

kwantitatief marktonderzoek

kwantitatief marktonderzoek logo #11557Marktonderzoek, uitgevoerd bij een dusdanig groot aantal respondenten dat statistisch betrouwbare informatie beschikbaar komt, die gebruikt kan worden om algemeen consumentengedrag te voorspellen. De informatie heeft betrekking op ondermeer gebruikerswensen op uiteenlopend niveau, tevredenheid met reeds bestaande producten, voorkeuren voor bepaalde...
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
Geen exacte overeenkomst gevonden.